söndag 18 december 2011

Vinter Vinter Vinter....

Vi har stoppat undan våra spön för vinterförvaring och den långa jobbiga väntan har tagit sin början.

Undertecknad hade en fast plan på att fiska hela oktober och november men jag fick inte tiden till att räcka till då jag flyttade till ny lägenhet och där har jag lagt klinkergolv och målat och fritid är inget man har att gödsla med känns det som.
Jag var ute på ett dagspass för ett par veckor sedan och njöt av att sitta bakom spöna men mycket roligare än så vart det inte.

Jag fick för några veckor sedan en förfrågan av SBM Gary om jag ville skriva en artikel för deras hemsida och jag tackade självklart ja. Efter en hel del funderande på vad jag skulle välja att skriva om så vart det tillslut en liten artikel om mina mäskningstaktiker och filosofi er i det ämnet...
Kolla in deras sida som de nyligen uppdaterat med massa foton och ett par artiklar mm..



Klicka på bilden för att komma till artikeln på Swedish Bait Mechanics hemsida!




Min förhoppning är att vi skall få upp lite uppdateringar här på bloggen nu under vintern också.


More to come...






//

Classe
FAT ADMIRERERS CARP CLUB

Inga kommentarer: