onsdag 31 augusti 2011

Uppdatering?

Jag fiskade lördag-söndag den gångna helgen. Vid sjön så hittade jag till min förvåning Robin som hade fått ett ryck och åkt ner för 2 nätters fiske. Han berättade att det inte hänt ett skit och att ett par till runt sjön hade haft samma resultat under natten.
Nu fick man iaf middagssällskap och lite skitsnack över några folköl innan det vart godnatt.
efter midnatt så hörde jag folk springa på joggingspåret bakom bivvyt och sedan hur någon vrålade som en jävla galning och sedan springande fötter igen. jag undrade vad fan som hände men somnade strax.

Lagom i gryningen så skriker ett av mina ny köpta Tx-i plus larm men det enda som kommer upp är tacklet utan sänke. 1-0 till karparna antar jag..


Mer än så blir det inte och jag tar lite sovmorgon och går senare över till Robin. Han har blankat även denna natt men berättade om vrålandet jag hört. En eller ett par packade ungjävlar hade öppnat hans tältdörr, stoppat in skallen och sedan skrikit för full hals. Jag fick mig ett skratt men var samtidigt glad att de hade missat mitt shelter i mörkret så jag slapp samma uppvaknande.
Jävla idioter iaf, försöker de detta trick igen så hoppas jag att de får en knuten rätt över näsan.
Detta var allt detta pass hade att bjuda på.

På vägen hem så fick jag en rapport ifrån Janne över telefon, han hade varit med David och metat för att få lite semester ifrån karpmetet, de hade gått jävligt bra då de hade lurat upp 4stycken björknor över regg var! de hade även landats två ålar av Janne. Grymt!

Jag vill ut igen nu!

//
Classe
Fat Admirerers Carp Club

Inga kommentarer: