söndag 7 augusti 2011

Film trailer mm.

Sista semesterdagen för både mig och Janne idag vilket känns riktigt surt.
Janne har under sina sista lediga dagar fiskat samma sjö som vi fiskade tillsammans för någon vecka sedan och han har rapporterat över telefon att han landat fisk varav den större var en 10plus spegel!
Kommer rapport om det senare.

Min plan är att fiska ett av våra "hemma vatten" nästa helg, man behöver ju något att se fram emot under första arbetsveckan. Den sjön var inte min vän förra säsongen och inte heller de 3 pass jag lagt där iår har jag lyckats men skam den som ger sig. Jag har ett par ideer som jag skall testa iaf. Jag tror dock att resten av klubben har tänkt att spendera den helgen till annat.


Så jag hittade för ett tag sedan en filmtrailer modellen längre som gjorde mig bra sugen på att beställa filmen. Den ser ut att vara riktigt snyggt filmad och fisket ser helt klart häftigt ut. Kolla in den och få abstinens!


//
Classe
Fat Admirerers Carp Club

Inga kommentarer: