lördag 13 juli 2013

Ett kort nattpass och en långsmal karp!


Team Ritalin var ute natten till idag.
Vi fick iordning prylarna runt tio på kvällen efter mycket om och men...

Vid 3 rycket så drar de iväg på ett av mina spön och jag sträcker mig ifrån sängen och tar spöt medans jag fortfarande ligger i sovsäcken. Detta vart ganska intressant och jag stod snart upp i sängen nyvaken och drillade en mindre men arg fisk. Klev ner ifrån sängen och snart kunde Robin håva en långsmal spegelkarp åt mig.
4.42kg vägde den i alla fall och den föll för en rosa Squidz pop-up ifrån SBM.


Strax efter denna fisk så var det Robins tur då ett av hans larm skriker men den fighten slutade tyvärr med tom krok efter en sväng i ett kompakt näckrosbälte..

Mycket mer hände inte och vi åkte hem efter frukost.

/
Classe
FAT ADMIRERERS CARP CLUB

Inga kommentarer: